ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 862
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Witajcie.

Prezentuję Wam obecnie listę zmian, które (najprawdopodobniej) wejdą do gry w XXX Erze Imperium.
Zmiany te są obecnie przygotowane w 80% i trwają zamknięte testy. Niewykluczone że zorganizujemy przed startem ery okres otwartych testów, ale w tym momencie jeszcze nie jest to sprecyzowane.

Planowane zmiany:
1. Wampir - zmiana sposobu działania wyssania Hp podczas walki (inna - obniżona skala efektu).
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
3. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
4. Nieco obniżone górne limity skuteczności Bloków podczas walki (65-80%).
5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
6. Poprawa wysokości zadawanych obrażeń przywołańcom Nekromanty w walkach PvP.
7. Opcja "Atakowania stwora przeciwnika" w Taktyce Walki kieruje od teraz 60% ataków na stwora, pozostałe 40% atakuje przeciwnika (zamiast 100% w stwora).
8. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
9. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
10. Nekromanta i Druid - zablokowanie zdolności specjalnej zwiększającej umiejętność blokowania ciosów (zamiast odbierania możliwości używania tarczy i/lub Bloków).
11. Barbarzyńca - odblokowanie umiejętności używania Kontrataków.
12. Bard - poprawa ilości zyskiwanej umiejętności Śpiewu w walce.
13.Uwzględnienie obrażeń od żywiołów broni przy Kontratakach + poprawa przeliczników obrażeń.
14. Zwiększenie możliwości unikania czarów ofensywnych przez przeciwnika (zależne od zwinności + WB) zarówno w PvM i PvP.
15. Modyfikacje listy czarów - obniżenie bazowych wartości Redukcji, zmiana niektórych czarów Druida (+dmg od żywiołów).
16. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
18. Potwory - lekkie ograniczenie Zwinności potworom, dla poprawy skuteczności trafień w walce + nieznaczne zwiększenie siły ataków.
19. Modyfikacja parametrów niektórych przedmiotów dropiących w lokacjach.
20. Poprawa szansy na drop przedmiotów questowych, kluczy, tabliczek, zwojów... w lokacjach PvM.

i na koniec...
21. Wprowadzenie do gry 2 nowych layoutów (graficzny+tekstowy) dostosowanych do urządzeń mobilnych - w opcjach konta będzie możliwość wybrania layoutów skalowalnych dla osób klikających przez komórki (granie bez konieczności ciągłego przybliżania każdego ekranu...!) :)
Cóż - może i o jakieś 8 lat za późno, ale jednak będzie :P

Zapraszam do komentowania i dyskusji.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Tsura
 

Posty: 104
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Czart
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Tsura »

Uniżenie proszę o otwarte testy :D
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Areth »

Ja za to juz wiem ze bede gral barbarzyńca chocby dla porównania ^^
Tsura
 

Posty: 104
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Czart
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Tsura »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:48 Planowane zmiany:
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
Możesz coś więcej powiedzieć? jak procentowo będzie ważna zwinnośc?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:483. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
Co dokładnie to oznacza? o jakiej sile mowa? o redukcji %. o flat def, czy o obronie żywiołowej? i skalowanie to znaczy wzmocnienie czy osłabnienie? Czy osłabienie na początku a poprawienie na końcu ery? Bo szczerze nie wiem :D
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:48 5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
W jakim sensie? Specjal dalej 4% uników więcej. Czym jest poprawa działania? Dodaje równo 4% do ilości procentów jakie masz? Czy zwiększa to co masz o 4%?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:488. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
A nie uczciwiej będzie po prostu rozłożyć to równo? Wcześniej były na początku, teraz będą losowo? i może wyjść, że wszystkie ataki przyzywańca będą na koniec tury gracza?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:489. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
Skuteczniej znaczy celniej? Częściej trafiają? Częściej wybierają przywołańca niż gracza? Czy mocniej biją przywołańców?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 16 maja 2022, o 08:4816. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
Dodasz dodatkową mocniejsza potkę? :D 350 HP w endgame to dość mało. Może jakąś 1-2k HP?
Caalon
 

Posty: 31
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Czart
Profesja: Wojownik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Caalon »

Ogólnie większość zmian in plus.
Aczkolwiek tak jak pisałem wcześniej, fajnie by było dać czas na testy, nawet jeśli to nie była by finalna wersja (żeby nie bylo sytuacji że jakieś bugi są znalezione i exploitowane w erze), z wystarczająca energia dzienna żeby można było dość do chociaż krypty w sensownym czasie.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 862
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Możesz coś więcej powiedzieć? jak procentowo będzie ważna zwinnośc?
nie mogę, ponieważ się one nie sumują w prosty sposób, tylko w pewien sposób mnożą ;) generalnie - bez zwinki też będzie się dało mieć uniki, ale zwinka pomoże zwiększyć ich skuteczność
Co dokładnie to oznacza? o jakiej sile mowa? o redukcji %. o flat def, czy o obronie żywiołowej? i skalowanie to znaczy wzmocnienie czy osłabnienie? Czy osłabienie na początku a poprawienie na końcu ery? Bo szczerze nie wiem :D
to oznacza dokładnie tyle, że redukcja (%) która jest w czarach defensywnych będzie się skalować względem czaroznawstwa tak samo jak inne składowe czarów defensywnych (normal def + żywioły) w przedziale x0.8 - x 1.55
W jakim sensie? Specjal dalej 4% uników więcej. Czym jest poprawa działania? Dodaje równo 4% do ilości procentów jakie masz? Czy zwiększa to co masz o 4%?
nie zmieniam wartości % ze zdolności spec, tylko poprawiam jego sposób działania, czyli dodawania się do już posiadanej szansy na unik (dodanie punktów procentowych)
A nie uczciwiej będzie po prostu rozłożyć to równo? Wcześniej były na początku, teraz będą losowo? i może wyjść, że wszystkie ataki przyzywańca będą na koniec tury gracza?
nie, ponieważ układ ataków w turze oraz długość tury jest definiowana przez aktywności wykonywane przez gracza i przeciwnika, stwory i summony są drugorzędne w tym zakresie. Jeśli przywołasz summona pod koniec tury, to pewnie nie zdąży on już w niej wykonać akcji - jak na początku, to bardziej prawdopodobne że zdąży wykorzystać wszystkie swoje PRy
Skuteczniej znaczy celniej? Częściej trafiają? Częściej wybierają przywołańca niż gracza? Czy mocniej biją przywołańców?
tak - częściej trafiają, rzadziej pudłują. Nie ma to związku z częstotliwością atakowania przywołańca, tylko jego skutecznością
Dodasz dodatkową mocniejsza potkę? :D 350 HP w endgame to dość mało. Może jakąś 1-2k HP?
nie, bo nie zależy mi na skróceniu ery o 4 tygodnie :P
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 862
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Achoj!
Odpowiadając na wasze głosy, dzisiaj dostajecie 2 aktualizacje:
1. W walce gdy stan jakiegoś elementu uzbrojenia spadnie poniżej 15, zaznacza się ono na czerwono.
2. W sklepie miejskim rzemieślnicy zyskują opcję sprzedaży swoich wyrobów - max 10 sztuk dziennie.

Z pozdrowieniami ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Samael
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Samael »

Te uniki to takie średnie wyszły, przy 80 zwinności i 4,5k czaro nie mogę uniknąć nawet kusznika w wartowni, o dziwo w grocie na smokowcu wchodzą bardzo ładnie, ale co z tego skoro grota staje się już nie opłacalna, a lokacja wyżej jest wyjątkowo trudna :(
Prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie.
Tsura
 

Posty: 104
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Czart
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Tsura »

Samael pisze: 21 cze 2022, o 19:24 Te uniki to takie średnie wyszły, przy 80 zwinności i 4,5k czaro nie mogę uniknąć nawet kusznika w wartowni, o dziwo w grocie na smokowcu wchodzą bardzo ładnie, ale co z tego skoro grota staje się już nie opłacalna, a lokacja wyżej jest wyjątkowo trudna :(
Prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie.
Z ciekawości, jak mocno ciśniesz czaro? W sensie cały czas na 100% czy z przerwami?
Vendlinus Rex
 

Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Vendlinus Rex »

Trochę potwierdzam, jest gigantyczny przeskok między grotą na unikach a CSK czy rzeką.
ODPOWIEDZ