Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Tsura
 

Posty: 325
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

W sumie wygrał rzemyk :D Jeden druid i jeden rzemyk mogli zakończyć erę wczoraj. Walczący nie mieli szans aż nie wzięli w łapę zmierzchu. Także, wygrał rzemyk.

Chyba po raz 3 wygrał tworzący. Może warto by właśnie wzmocnić endgame walczących co Katla?, żeby też mieli szansę.
Serath
 

Posty: 115
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Wogul
Profesja: Nekromanta

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Serath »

Notek padł na zmierzchu. Nysibie brakowało jednego dnia do Elka.
Dorota bez zmierzchu nie miała żadnych szans z Notkiem. Sam tez zdejmował mu tylko 5k. Walczący byli w tej erze bez szans.
I tak, rajcują mnie ery po 90 dni, a jeszcze bardziej rajcowałyby mnie takie po 50 :)
Mniejsza presja, więcej opcji na przetestowanie ciekawych buildow.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 235
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Ale walczący też mógł skończyć erę bez zmierzchu :p
Nie róbcie z walczących takich inwalidów xD Tsura przypomnij sobie zeszłą erę. Szczerze tak coś czułem że pewnie Notek padł od zmierzchu, ale to i tak mega dziwne, że przy 3 rzemkach i takiej możliwości w różnorodnym EQ, bardziej dopracowanym i dostosowanym do różnych momentów niż to było w zeszłej erze to era trwała aż 90 dni :p
Serath
 

Posty: 115
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Wogul
Profesja: Nekromanta

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Serath »

Nikt nie robi inwalidów. Odnosiliśmy się do posta Katli, która stwierdziła, że tworzący nie mieli szans, ale Ty jak zwykle czytasz co trzecie słowo, co piąty post :)
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 235
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Odnosiłem się do słów Tsury odnośnie wzmocnienia walczących. Ja czytam ze zrozumieniem i wszystko, ale widocznie masz jakiś problem by to wyłapać, następnym razem wrzucę cytat byś miał prościej xP
Serath
 

Posty: 115
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Wogul
Profesja: Nekromanta

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Serath »

To używaj liczby pojedynczej w zdaniu, bo „nie róbcie z walczących takich inwalidów” może się tyczyć tylko Tsury jeżeli jest np. trójcą świętą.
Tsura
 

Posty: 325
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Uwag parę w sprawie kontr.

Jeżeli kogoś nie lubicie, każcie mu grać na kontry.

W chwili obecnej kontry działają miedzy słabo a tragicznie. Grałem całą ere złodziejem, nastawionym na kontry w 100%. Miałem mnóstwo szybkości/zwinności. Sporo HP z wampira. Siłę miałem głównie ze szkoły bitewnej. Plus kilka apeków w różnych etapach gry.

Dlaczego tak olewasz siłę, to dlatego ci nie szło. No nie do końca. Musiałem olać siłę bo wymagania zwinności aby kontry się udawały są z kosmosu. Żeby podać wam realny przykład. Wielkiego demona zacząłem kontrować dopiero mając 1200 zwinności. Czyli jakieś 500 zwinności więcej niż 1-2 ery temu było wymagane. Mógłbym olać tą zwinkę i doładować siłę? No nie bardzo. Kary za nieudane kontrataki są przekomiczne. np. mając jeden tragiczny kontratak na wielkim demonie traciłem 70% życia (przypomnę byłem wtedy TOP1 w ilości HP w grze).

Granie na zwinność i kontry powoduje, że jesteś ZAWSZE jedną lokację w plecy. Jak ktoś gra na siłę/wytrzymałość i bloki kończy już np. zapomnianą grotę to ty dopiero ledwo do niej wchodzisz. Jak blokerzy czyszczą już kryptę to postać kontrująca dopiero dobrze sobie radzi w Ulabie. Dlaczego? No właśnie wymagania zwinności aby mieć kontry nie kończące się nagłą śmiercią.

Mając wytrzymałość nie dość, że niwelujesz część otrzymywanych obrażeń, których nie zablokujesz, masz większą liczbę elek na turę do wykorzystania i masz o wiele więcej siły co pozwala Ci zakładać niesamowite EQ nie patrząc nawet na % redukcji szybkości. Co z tego, że bijesz wolniej skoro ataki wroga Cię smyrają.

WBB biłem najszybciej w grze, kontry dają dodatkowy bonus do wbb do tego szybciej kończysz walkę i zużywasz trochę mniej mikstur. Szkoda tylko, że nie mając odpowiedniej zwinności nie ma znaczenia, że masz prawie 50% więcej wbb niż osoba pod tobą na HS i tak silny mobek w danej lokacji Cię pozamiata. W krypcie możesz zmieniać taktykę jak widzisz Wielkiego Demona, ale w innych lokacjach nie. Więc wchodzisz w lokacje później żeby właśnie nie być zabijanym na 1 nieudaną kontrę.


Moje propozycje:
Zawsze staram się dawać jakieś rozwiązania dla problemów, które widzę.
1) zwiększyć skuteczność kontr, one muszą się udawać przy niższym pułapie zwinności. I nie chodzi mi tutaj o 3-5% poprawy. Jeżeli grając na kontry nie masz nawet najmniejszej możliwości konkurowania z blokersami to 3 do 5% tego nie poprawi.
2) nieudane kontry nie mogą tak bardzo karać użytkownika, jak się blok nie udał to się nie udał i tyle, dostajesz normalne obrażenia, ale jak się kontra nie uda to nagle tracisz 50% HP na 1 strzała, i kolejna seryjka Cię zabija, a nie powinna. Rozwiązania widzę takie - brak kar za nieudaną kontrę, gracz dostaje normalne obrażenia takie jakby dostał gdyby nie no, kontra :D. kontry są droższe w PR, wymagają buildu zorientowanego na mniejszego defa, więc kontry ogólnie muszą być skuteczniejsze
3) supermat siły - chciałbym podać tutaj jakieś rozwiązanie ale go na razie nie widzę. Patrząc całą ere i porównując się do blokersów widziałem jedno. Po co się męczyć skoro mając 1k siły więcej po prostu zakładasz eq dające 2x więcej defa, i nagle nie ma znaczenia ile masz wbb, czy bloków było 50% czy 70%, idziesz przez walkę jak przecinak
Tsura
 

Posty: 325
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 10 lip 2024, o 19:23 Odnosiłem się do słów Tsury odnośnie wzmocnienia walczących. Ja czytam ze zrozumieniem i wszystko, ale widocznie masz jakiś problem by to wyłapać, następnym razem wrzucę cytat byś miał prościej xP
Przecież wiesz, że troszkę kolorowałem. Uderzyła mnie śmieszność sytuacji, że Katla pisała o tworzących a to oni właśnie skończyli tą ere :D
Hpes
 

Posty: 167
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Dziewczyny nie drapcie sie. Prawda zrobilem zmierzch i nie moglem skonczyc ery przez buga to wrzucilem do gildi. Ale chce przypomniec ze gram rzemkiem x lat i poprostu nie robie bledow, nysybie braklo dnia a walczacym dobrego tygodnia. Notek jest przekoksowany, zdjalbym mu troche stat
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 235
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Walczący byli w tej erze bez szans -> Twoje słowa Serath.
W sumie poniekąd ciebie też się to tyczy, twierdząc że byli bez szans, ale nie będę wchodził w szczegóły i w każde słowa, bo mi się obecnie nie chce toczyć rozmowy do nikąd xD jak chcesz pogadać to pisz na msg to po meczu będę miał czas ;)

Bo uważam tak samo jak Seph -> Kazdy kto umie grac i nie popelnia bledow zamknie ere w 90
(Jedynie magiczny może mieć tu problem by w tyle skończyć, ale zbyt mało magicznych gra by to stwierdzić)
I w sumie każdy kto ma czas aktywnie grać do tego bym przypiął.
ODPOWIEDZ