Legalne multiki

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 366
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Legalne multiki

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Umożliwić z głównego konta utworzenie konta dodatkowego. "Zarejestruj multi" działałoby niemal jak rejestracja nowego konta w grze.
Konto dodatkowe byłoby zupełnie oddzielnym kontem. Bez żadnych restrykcji interakcji między kontami.
Utworzenie konta stworzyłoby mu niezgadywalne hasło i e-mail w domenie impowej. By na nie wejść, trzeba wejść na swoje konto główne, a potem kliknąć "przełącz się ma multi". Na koncie multikowym byłoby "powrót na konto główne".
W profilu multi byłaby informacja które konto jest głównym. Na koncie głównym informacja jakie ma konto dodatkowe - informacja ta byłaby jawna.

Takie multi nie ma sensu nadawanie restrykcji w interakcji ponieważ:
- restrykcje musiałby ktoś napisać a potem pilnować, czy nie są obchodzone
- multi nie będzie działać lepiej niż 2 graczy ściśle współpracująca. Jak zaniedba konto dodatkowe dla boostowania głównego, będzie mieć potem problem z wykorzystaniem konta zaniedbanego.
Consti, Flint Forge
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4940
Rasa: Człowiek

Re: Legalne multiki

Post autor: Consti, Flint Forge »

A tu popieram, ja do tej pory grałem tylko kowalem w „normalnych” erach, w testowych walczę, żeby poznawać lepiej grę, wiedzieć jakie uzbrojenie jest potrzebne walczącym na jakim etapie i co się może przydać. Jakby posiadanie drugiego konta było legalne to chętnie bym skorzystał.
Tsura
 

Posty: 325
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Legalne multiki

Post autor: Tsura »

Pewnie nie znalazłbym chęci aby klikać dwoma XD ale fajnie byłoby mieć taką opcję!
Hpes
 

Posty: 167
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Legalne multiki

Post autor: Hpes »

Ja jestem za, ale uwazam ze nie ma potrzeby blokowania interakcji bo polak potrafi i tak to obejdzie, a tym sposobem zalataloby sie dziure braku graczy, uwazam ze majac 3 konta drut rzemek i walczacy zalataloby sie braki w grze, jesli za 30 lat gra sie rozkreci to bedzie mozna wrocic do tylko 1 konta, na ta chwile uwazam ze to jedyna rozsadna opcja zeby gra jakos sie rozwijala bo w dzisiejszych czasach nie ma nawet tylu ludzi zeby wszystkie profesje obsadzic
Katla, Oko Kota
 

Posty: 220
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Legalne multiki

Post autor: Katla, Oko Kota »

W sumie też popieram. Lubię grać druidem/rzemkiem, ale lubię też walczyć, bo kręci mnie różnorodność. Dlatego gram głównie druidem, bo warzy, walczy i, w ograniczonym zakresie, kuje (w końcu ma charyzmę, to dlaczego tego nie wykorzystać). Ale to sprawia, że nie jestem ani super druidem warzącym, ani walczącym, o kuciu nie wspomnę i zawsze odstaję od topki, bardzo. Nottka, raczej tak czy siak, nie pokonam, ale fajnie byłoby powspierać ludzi warząc/kując, oraz powalczyć sobie dla fanu docierając dalej niż do Krypty :D
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 158
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Legalne multiki

Post autor: Hafgrim »

Tob, tak luźno rozmawiając. Konto główne i dodatkowe mogły by być tej samej profesji?

Co w sytuacji gdy 3 walczących weźmie sobie po rzemyku i każdy przekuwa dany Item by go szybko masterowac?

Konto dodatkowe ma 100% expa czy na przykład zdobywa tylko 60%?
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 366
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Legalne multiki

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Hafgrim pisze: 24 kwie 2025, o 19:35 Tob, tak luźno rozmawiając. Konto główne i dodatkowe mogły by być tej samej profesji?

Co w sytuacji gdy 3 walczących weźmie sobie po rzemyku i każdy przekuwa dany Item by go szybko masterowac?

Konto dodatkowe ma 100% expa czy na przykład zdobywa tylko 60%?
Żadnych ograniczeń. Traktować konta jak zupełnie oddzielne osoby mogące normalnie grać, jedynie "czytające sobie w myślach" i kary nakładane na oba konta za przewinienia na którymkolwiek. Żadnych wymyślnych ograniczeń z limitowaniem expa czy co.
Potrójne przekuwanie i teraz jest możliwe. Jeżeli system pozwala na zbyt op eq przy 3 rzemkach w gildii, to znaczy, że gra nie jest dostosowana do większej liczby graczy niż wymierająca garstka i trzeba się pochylić nad takimi mechanizmami, a nie nad graczami, którzy go wykorzystają.
Consti, Flint Forge
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4940
Rasa: Człowiek

Re: Legalne multiki

Post autor: Consti, Flint Forge »

Zwoje które wpadają na trzecie wykucie wymagają tyle charyzmy, że nim się wbije wymagana ilość to uzbrojenie które by z niego powstało i tak jest w tyle za nowszymi rozkutymi dwukrotnie i umagicznionymi. Nie wspominajac o wogulu który wyciąga co raz to mocniejsze uzbrojenie z bagna. Tak to wygląda z tym przekuwaniem x3. Odnośnie limitów to jestem zdania jak wyżej, bez limitów expa czy jakiś innych, normalne konto.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 235
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: Legalne multiki

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

A ja jestem przeciwny robienia takiego "jawnego" cyrku, patrząc ile osób poleciało, a jeszcze może polecieć z Bengali... Bo to będzie wyglądało, że multi będzie miało legalne multi...
Kto tego będzie pilnował? Kto będzie egzekwował, sprawdzał logi, zrobi się przepraszam za słowo pierdolnik, jeszcze większy niż jest obecnie w roli głównej wspomniana wcześniej gildia...
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że będą grali czysto xD
Hpes
 

Posty: 167
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Legalne multiki

Post autor: Hpes »

Jako ze jestes najlepszym detektywem, dostaniesz arche i bedziesz mogl sprawdzac kazdemu logi :)
ODPOWIEDZ