Otwieram temat dla walczących, aby trochę podyskutować, przygladnac sie tematyce kontr i uników.
Podczas testów zwracaliśmy uwagę na oczekiwaną trochę zbyt dużą moc własnie kontr - wiem, że pociągnęło to za sobą pewne konsekwencje i osłabnienie kontr. I dobrze.
Ale...

Czy nie sądzicie, że uniki są trochę za słabe w stosunku do kontr przy wysokim wbb (lub kontry są za mocne, patrząc w drugą stronę)?
Ciężko mi powiedzieć, czy jest to wynik skalowania wbb w stosunku do zwiny dla obu typów akcji, ale zdarzają się sytuacje, że na unikach przegrywam walki, podczas gdy na kontrach idą dosyć gładko. Rozumiem, ze uniki maja "wyższy cap", ale czy ich wychodzenie rzeczywiście jest łatwiejsze dla postaci z dużą zwiną/wbb?
To zaskakujące, gdyż "bezpieczna opcja" wpakowuje mnie w niezłe terapaty, podczas gdy ta bardziej ryzykowna gwarantuje interesujacy zysk w rozgrywce).
Pozdrawiam,
Therg